Често задавани въпроси

Нашата комбинация от предложенията ви помага да контролирате разходите си. Ние работим с водещи фирми-партньори с отворен код и предлагаме връзки с трети страни, които ще подобрят потребителското изживяване на Вашите клиентите. Нещо повече, ние можем да интегрираме най-добрите световни платформи и да ги адаптираме към спецификите на вашите конкретни бизнес нужди от самото начало или в процеса на растеж на Вашия бизнес.
Разбира се! Ние изграждаме уеб сайтове и онлайн магазини, използвайки уеб архитектура подходяща за разширяване на бизнес нуждите. Ние Ви осигуряваме система за управление на съдържанието (CMS), която е напълно автоматизирана и интегрирана със структурата на Вашия сайт, за да позволи на администратора на сайта или друг служител с определени права да актуализира съдържание, изображения и т.н. Нашият CMS позволява лесното създаване на нови страници, изтриване на стари, добавяне или премахване на елементи в продуктовия каталог и т.н.
Ние интегрираме спциализирани платформени системи, за да се гарантира, че информацията за кредитни карти и данни за поръчка на клиентите Ви е защитена. В много случаи, цялата информация за кредитна карта и транзакция е защитена от подобно ниво на сигурност, използвано от банки, 256-битов SSL сертификат. Нещо повече, в допълнение към разработването на уеб сайтове, които приемат най-различни кредитни карти, нашите системи са съвместими с множество платежни портали, които предлагат на потребителите и търговците възможността за безопасно и сигурно извършване на търговски сделки онлайн.
Ефективността в процеса на плащане може буквално да улесни или стопира една онлайн покупка. Нашите сайтове включват потребителски оптимизирани стъпки, които напътстват и улесняват потребителите в процеса на плащане. Това включва автоматизирани процеси, които могат да нтегрират доставки с големи превозвачи и изчисляване на данъчната ставка в държави и страни. Плюс това, интеграция със складови системи и системи за менажиране на инвентар, за да се елиминират възможните грешки в изпълнението на поръчките. Нещо повече, в много случаи, нашите сайтове позволяват на клиентите си да обработват няколко поръчки с лекотата с едно кликване.
Ние можем да задавате филтри за търсене, които ви позволяват да се свържат клиентите в групи. Можем също така да ви даде възможност за заснемане на информация и да я използваме, за да насочите специални предложения с конкретни отстъпки и опции с диференцирано ценообразуване към определени групи клиенти.
Обикновено ценообразуването за един уебсайт или онлайн палатформа за търговия е обвързано с размера на проектиране и разработване необходимо за изпълнение на целите на проекта. Тези цели са различни при всеки проект както и бюджетите, с които разполагате. Поради тези причини, ние не предлагаме един единствен стандартизиран модел на ценообразуване. Но можете да бъдете сигурни, че ние внимателно преценяваме Вашите нужди и съобразяваме предложенията с това колко можете или искате да похарчите.
Предвид факта, че клиентите прогресивно търсят бърз и удобен начин за пазаруване, мобилните уеб продажби нарастват с изключително бързи темпове. За да бъдат с едни гърди напред онлайн магазините трябва да позволяват на клиентите си да имат оптимално изживяване на всички видове устройства, от настолен компютър, до мобилен телефон, до таблет. Когато това е вашата цел, ние използваме нашия изключително богат опит в адаптивен дизайн, за да адаптираме елементите и изображенията на вашия основен сайт за мобилни устройства без да се нарушава изживяването на потребителите.
Абсолютно не. Високите проценти на конверсии могат да обърнат повече браузъри в купувачи, но това не е всичко. Не забравяйте, че вашият сайт е повтарящ се. Ние можем да ви предоставим анализ, който да ви помогне да се измерят резултатите, за да се определи какво в маркетинга и / или функционалността на сайта не е удобно за използване. След това можете да опипа почвата, за да се определи какво ще работи по-добре. Ние гледаме на нашите клиенти като на дългосрочни партньори, с които работим за постигане на целите, които сме приоритизирали. Старта на сайта не сигнализира, че нашата работа е свършена. Нашите клиенти обикновено избират да работят с нас дълго след като техния сайт е пуснат, за да бъдат винаги на върха на променящите се тенденции и да увеличават оборотите си.
Съвместимост с браузър е много важно за растежа на бизнеса Ви. CSS, на базата на адаптивния дизайн се занимава с този въпрос и позволява на потребителите да разглеждат Вашия сайт с прецизността на дизайна във всички основни браузъри. Някои от по-старите версии браузъри могат да бъдат по-голямо предизвикателство, но познанията ни за уеб технологии и нашата цялостна система за тестване по време на разработването на проекта ни дава възможност да се предотвратят всички грешки.
Ние можем да ви помогнем да оптимизирате съдържанието на изображението и да ви помогнем да намалите размера на резолюцията на изображенията, така че да се адаптира към размера на екрана, на който клиентите ви виждат сайта по всяко време. Въпросът е да се оптимизират вашите снимки, като се избегне твърде високата резолюция от самото начало. Един подход се препоръчва от много експерти: Намерете обща основа. Дизайн (изображения) за по-малките устройства, който се подготвя и адаптира за по-големите екрани.
Много експерти смятат, че продажбата всъщност става по-лесно чрез уебсайт, разработен с риспонсив уеб дизайн. С риспонсив уеб дизайн карате хората към един-единствен URL и един сайт. Не съществува объркване  за URL-а при търсене на уебсайт или имейл взаимодействие, защото няма „.m“ или „.T.“ Това прави маркетинговите си усилия по-лесни и по-бързи за клиентите.
Да, и ако имате голям сайт, някои експерти предлагат това като по-лесно управляем начин да се справите с прехода. Например, може да се обмисли създаването на микросайт, като основа за новия дизайн или да започнете с най-важните си страници и да се развие и разшири от там. Комбинирането на вашия имейл шаблон в риспонсив уеб дизайн също е плюс.
Абсолютно. В действителност, все повече експерти предлагат да използвате адаптивен дизайн за създаване на лендинг страница точно както правите вашия уеб сайт, за да се предизвика интерес в потребителите и да се увеличат конверсиите в продажби. Плюс това, адаптивен дизайн определено има значение с имейл. В действителност, изследвания показват, ще загубите регистрации и продажби на устройства с малки екрани. Потребителите са склонни да изтрият имейл ако те не са в състояние да го прочетат на мобилното си устройство. Това означава, че губите трафик, кликове и конверсии в продажби.
Прави сте. Изследванията показват, че преминаването към риспонсив платформа обикновено отнема два до три пъти по-дълго, отколкото да се създаде самостоятелен сайт без риспонсив дизайн. И предварителните разходи също са обикновено по-високи. Но ROI също нараства, когато съществуващи и нови клиенти изживеят удобството пазаруването от различни устройства. Плюс това, риспонсив уеб дизайн сега укрепва базата на сайта за текущите подобрения, които ще са ви  необходими с разработването версии за екрани с нови резолюции и дори по-сложни точки за достъп. Това ще отнеме само една версия за изпълнение на всеки елемент. Това е икономия на време, човешки ресурси и пари, които допринасят за благоприятен краен резултат.
Ние сме свикнали да работим с тези ситуации. Ние имаме възможност да се наберат нови приложения, които ще „комуникират с“ наследените системи. Нещо повече, ние можем да мобилизираме тези нови приложения за услуги за интегриране на функциите на настоящите бизнес изисквания.
Абсолютно. Уеб приложенията и платформите, които използваме, представляват най-новото в развитието на API технологията. Това ни дава възможност да се интегрират паралелни системи в единна услуга, която да дава възможност за лесно обработване на клиентските изисквания.
Можем да предоставим технологични инструменти за заснемане на показатели, които подчертават кои страници привличат най-много трафик, как времето за изтегляне влияе върху потребителското изживяване или какво увеличава средния обем на поръчките, за да идентифицираме проблемни сфери. Нашите повтарящи се цикли на проектиране и тестване на проекта по време на разработването са част от всеки сайт, за да гарантираме, че ще започнете с най-ефективния сайт за вашия бизнес.
Ние често чуваме този проблем и препоръчваме да се започне с разработването на проекта като ни информирате за бюджетните си разходи и ограничения и за вашите бизнес изисквания. След това можем да приоритизираме задачите и да отговорим на Вашите според важността им.
Да, това е вярно. SEO за електронната търговия е по-подробно и задълбочено от традиционното SEO. Успешната електронната търговия с оптимизация в Google разчита на много дисциплини: процент на конверсии чрез оптимизация, анализ, уеб дизайн и разработка за предпочитане в електронната търговия, икономика, ползваемост и потребителски опит. Разбирането на потребителското поведение при пазаруване, познания за търговия и бизнес функции на дребно, както и социални медии маркетинг и комуникация също са от съществено значение. Поради тези различни изисквания, се изисква работа с експерти, които имат този обхват и дълбочина на експертиза. Ние предлагаме достъп до едни от най-добрите професионалисти в тази област.
Веднага. SEO трябва да бъде интегриран в уеб сайта на бизнеса в началото на фазата на планиране, преди да можете дори да започне работа по вашите Wireframes и дизайн. Невъзможността за обособяването на ясна SEO стратегия в началото може да доведе до неочаквани проблеми, когато сте готови да стартирате или да създаде пречки за успех по-късно.
С това трябва да се внимава изключително много. Процеса е управляем, но трябва да имате необходимите ресурси, а повечето бизнеси не притежават такъв know-how. Точно поради тази причина експертите препоръчват търговците на дребно да се обръщат към консултанти и фирми с SEO експертиза. Ние разбираме, че създаването на добра информационна архитектура, уеб сайт структура и вътрешната архитектура с релевантни връзки в самото начало са от съществено значение, за да се осигури топ позициониране на нови продуктови страници.
Ако започнете с платанеа маркетинг реклама, може да сте на първа страница на Google в рамките на около 24 часа, ако фирмата за услуги използва Google AdWords. Топ позициниониране при органичните ресултати в Google, обаче, отнема повече време и систематизиран процес. За постигането на тези резултати, Google използва серия от показатели, за да се гарантира, че вашия сайт е от значение. За да сте на 1-ва страница в органичното търсене трябва да постигнете високи оценки в алгоритмичния тест на Google, където са ангажирани много променливи. За да разберете вашия потенциал в органичното търсене най-добре е да се срещнете с нашия SEO екип.
Ние вярваме в последователността: начална страница, категорийна страница и след това продукти. В непосредствена близост до началната страница, страниците с категории са най-популярните и най-влиятелни. Ето защо, ние гледаме на страниците с категории като отделни начални страници. Ние също така вярваме в изграждането на дълбоки връзки към продуктови категории: гост блогване, маркетинг съдържание, платени реклами и работа със социалните медии. Този подход осигурява на потребителите най-добрата, най-информираната и най-бързата услуга.